Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 66
Pokaż wszystkie komentarzeCzytam i może z racji wieku robi mi się przykro, co tu widzę. Obraz polskiego moto-społeczeństwa. Czy ktoś z Szacownych krytykantów ma / miał jeździł M16 ze tak psy na nim wieszacie ? inz Czwordon pisze - a nie mam powodow zeby nie wierzyc tak zacnej ikonie polskiej motoryzacji : Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowaną brygadę techniczną. Jest to proces uciążliwy i czasochłonny, jednak dający bardzo wysoki stopień pewności gwarantujący nabywcom wysoką jakość i niezawodność pojazdu. Przyjmując jako prymat bezpieczeństwo i niezawodność Junaka, każda jednostka poddawana jest serii specjalistycznych, opracowanych specjalnie dla Junaka M 16, testów na hamowni podwoziowej. Takie szczegółowe badania pozwalają na wyłapanie ewentualnych usterek lub braków możliwych do usunięcia na etapie przeglądu zerowego. Z badań sporządzane są sprawozdania z wykresami istotnych parametrów pojazdu, między innymi: zakresu mocy i momentu obrotowego oraz prędkości maksymalnej w powiązaniu z kontrolą mechanizmu zmiany biegów. Metryczka ze sprawozdaniem i wykresami dopinana jest do kartoteki pojazdu. Taka procedura również wyróżnia markę Junak od analogicznych jednostek dostępnych za pośrednictwem innych europejskich sieci dystrybuujących jednoślady marki Regal Raptor. Prosze przycztac to ze zrozumieniem.. Potem jeszcze raz a pozniej bluzgac. ps. uzywam Junaka, ma kilka wad, ale chodzi naprawdę dobrze
OdpowiedzWidzę, że producent (a raczej sprzedawca) postawił na działania PR ! Tylko moglibyście się przynajmniej trochę postarać i nie pisać takich rzewnych tekścików - czy tak mało płacą za reklamę, że nie stać ich na kogoś, kto napiszę w miarę wiarygodną historyjkę ? Jeśli moto jest takie jak jego PR, to się zastanowię dwa razy...
OdpowiedzNie ma w zasadzie produkcji bez Chin. Ludzie kupuja aparaty do nich obiektywy np. do canona i tam co? Chiny itd, itd.
OdpowiedzNikt nie jezdzil M16 panie Konradzie, bo M16 pozostal w fazie projektu w WFM.
OdpowiedzA tu jest opis wiarygodny z testów: http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/junak-m16-skosny-chopper,art98.html Czwordon Ikoną polskiej motoryzacji? - taka właśnie jest ta polska motoryzacja jak te jej ikony;) Człowiek znany gównie z tego, że jest znany. W dobrym czasie sprytnie się wylansował podczepiając pod "wskrzeszanie Muncha", które wprawdzie upadło ale inżynier wciąż płynie na fali dokonań, których nie było.
OdpowiedzProducent zmienił już zbyt optymistyczne dane techniczne ujawnione na swojej stronie. podsumowując jednak, to jest drogie chińskie g..... W tym wzgledzie rzeczywiście dorównuje do legenty junak M10 którego mój ojciec wspominał jako równie gówniano zrobiony nie umywający się wówczas do Jawy 250, a cos klasy niewiele lepszej niż wegierska Panonia.
OdpowiedzMam M16, bardzo fajny sprzęt, dobra jakość, przyjemnie się jeździ. Natomiast te testy i wykresy z hamowni to jest kit, nikt z forum tego nie dostał.
Odpowiedz